برنامه های درخواستی تون رو بگید! فقط یک دو سه سوت !

Xfrog v3.5.051204  
اینم یک نرم افزار فوق العاده جالب و یک هدیه برای دوستداران نرم افزار های گرافیک سه بعدی.با استفاده از این نرم افزار می تونید به زیبایی مدل های گرافیکی.انیمیشنی.مدل های اتمی و ...  .
حداقل سخت افزار مورد نیاز: رم ۲۵۶ - کارت های حداقل سازگار با اپن جی ال
سایز: ۶.۲۳ مگابایت

ماتریکس دانلوذ


دانلود فایل کرک
دانلود برنامه  
تصویر دیگری از برنامه 


Screen Recorder Gold v2.1.1725 
نرم افزار ضبط کننده طلایی نمایش یک نرم افزار فوق العاده کاربردی و راحت و آسان . سریع و قوی در میان دیگر نرم افزار های ضبط نمایشی برای ضبط صوتی و تصویری در رمت استاندارد ای وی آی است.با استفاده از این نرم افزار حتی می توانید صدای خود را توسط میکروفون ظبط کرده و بر روی یک فایل تصویری بیاندازید.ضبط از روی صفحه نمایش کامپیوتر به صورت سریع و با کیفیت از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

حجم: ۰.۴۰ مگابایت ( ۳۸۸ کیلوبایت)

ماتریکس دانلود


دانلود کرک برنامه
دانلود برنامه
 


Zero Trace v1.2 
چه نیازی به نرم افزار زیرو تریس دارید؟الان بهتون می گم. باید بگم که این نرم افزار فوق العاده کار می کند چون که به هیچ وجه نمی گذارد رد پایی از شما در کامپیوترتون به جای بگذارد.آیا فکر می کنید با پاک کردن هیستوری و آدرس ها و آفلاین ها همه چیز از هارد شما پاک خواهد شد؟ خیر . فایل های مخفی با فرمت دت و ... همیشه و همیشه در ذهن کامپیوتر شما باقی خواهد ماند مگر اینکه از این نرم افزار کمک بگیرید و تعداد آن فایل ها را به صفر برسانید. به راحتی یک کلیک.
حجم برنامه: ۳.۹۹ مگابایت

ماتریکس دانلود


دانلود کرک برنامه
دانلود برنامه 
نظرات 2 + ارسال نظر
سید مجید چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:51 ق.ظ http://gr4phic.persianblog.com

سلام ...بابا ایول ...رفتی تو نخ برنامه های گرافیکیا ...منتظر باش...فردا دوتا برنامه توپ میزارم تو بلاگم ...که دوتاشم دست کرک های توانای شما رو میبوسه ...یکیش همونه که قبلا گفتم...که گفتم نمیتونی کرکش کنی...

سید مجید چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:55 ق.ظ http://gr4phic.persianblog.com

یادت اومد...آقا راستی ...من همون صبح دانلود کردم...عجب چیزیه لعنتی...کف کردم...ولی نمیدونم سریال کجا باید میزدم...تو PM یه راهنمایی بکن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد