Yahoo! Messnger 6.0 Build 1921 jadid

جدید ترین نسخه از Yahoo! Messnger 6.0 داغ! داغ!
هدف از ساخت این نسخه مبارزه با هک و دزدیدن پسورد های آیدی ها بوده و در این نسخه یک سری باگ های برنامه نویسی مهم رفع شده است.



لینک درست شد

دانلود کنید


نظرات 6 + ارسال نظر
شیوا یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:49 ق.ظ

سلام ممنون حالا اگه اینو نصب کنیم که من این کارو کردم دیگه هک نمیشیم؟ مرسی جواب بدین

معین یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:29 ق.ظ http://:D:D:D:D.com:D

salam sina :-ss:X
dahanet servis :D
chera vase downloade messengere jadid injoooori mikone
dorostesh kon binam
smatr pse 1.3 ro gereftama
:D
be idt mizanam
:D
babye felan:X:*=;

ماهان یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام.کرک بازی miamivice رو اگر ممکنه برام بفرستید.ممنون.

مجتبی دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:35 ق.ظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز این برنامه ای که برای دانلود گذاشتید من اونو دانلود کردم اما هنگام نصب یک Erorr به من میده و یک فایل empty برام در همان دایرکتوری که ای برنامه رو دانلود کردم ظاهر می شه می خواستم بدونم این مشکل از کجاست ؟ و ممنونم از وبلاگ زیباتون
موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:00 ب.ظ

jamshid
agha khaste nabashid vali man shakiyam shoma hey migin too akharin post peygham bezarin vali na mikhonin na javabe adamo midin babajan man too postaye ghabliyam goftam man donbale ye barnamam ke har formatiro be real tabdil kone.

mamnon

مجتبی چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام منم با این دوست خوبم موافقم کسی اینجا نیست که جواب مارو بده؟ بعد میگن چرا نظر نمیدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد