یه ترفند + یک برنامه

CoCSoft Stream Down 3.3
این نرم افزار شبیه یه برنامه کمکی دانلود هست ( مثله DAP ) که برای دانلود کردن موزیک های آنلاین هست و میتونید با این برنامه فایل های صوتی و تصویری را که فقط میشه گوش داد رو دانلود کنید این برنامه تمام فورمت های تصویری و صوتی رو پشتیبانی میکنه و چیز بدرد بخوریه.و میتونه  این نرم افزار  فایل هایی به فورمت  P , RM , RAM , SMIL , ASF , ASX , WAX , MP3 , WMA , WMV  تشکیل شده اند را دانلود کنه.


Matrix Download

حجم:۱.۵۰  مگابایت
دانلود کنید
کرک


امروز میخوام  یه مطلبی رو بگم که خیلی از دوستان از من خواستن و من گفتم اینجا بگم تا همه بدونن البته ممکنه خیلی ها بلد باشن.

صدای شماره گیری مودم چیزی هست که خیلی ها نمی خوان باشه چون مثلا وقتی یکی میخواد ساعت 2 شب به اینترنت وصل شه تا همسایه سر محله همه می فهمن!!

برای قطع کردن این صدا:

1.به پنجره کنترل پنل برید وand Modem Options  Phone را باز کنید.

2.سربرگ Modems  را انتخاب کنید و روی اسم مودمتون کلیک کنید و دکمه Properties را بزنید.

3. به سربرگ Advanced  برید و در  Extra initialization commands کلمه atm0 را تایپ کنید.

4.در هر دو پنجرهok رو بزنید. حالا دیگه از مودمتون هیچ صدایی نمیاد 


فعلا بابای

نظرات 2 + ارسال نظر
بیژن شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام خسته نباشید
دوست عزیز شما برنامه ای به نام وب جاپ برای رد کردن گذاشتید اما این برنامه در ویندوز xpکار نمیکنه ایا راهی برای حل این مشکل هست لطقا راهنمایی کنید

امین دلشاد جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:43 ب.ظ

من دنبال نرم افزار ریاضی بنام پاور توی کالک هستم.لطف میکنین اگه اونو رو سایتتون بذارین.پیشاپیش ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد