Safe Eyes 2.7

Safe Eyes 2.7
با این برنامه می تونید استفاده از اینترنت رو برای بچه ها و کسانیکه از کامپیوتر شما استفاده می کنند محدود کنید.
توضیحات:در تمامی ویندوز ها کار میکنه
قیمت: $15
سایز:۱.۹۵ مگا بایت
رایگان برای ۱۵ روز
دانلود کنید


Multy yahoo messenger

ماتریکس دانلود


با این برنامه میتونید در یاهو مسنجر ۶ (بتا و ورژن اصلی) هوزمان با چند تا آی دی وصل بشید
حجم:۱۶  کیلو بایت
دانلود کنید
نظرات 6 + ارسال نظر
ماهیه پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:37 ق.ظ http://fish.blogsky.com

ببینین من آهنگ master of the windرو از من اوار از آلبوم
fightin` the world داشتم اما گمش کردم و تو ایرانم نیس و من میخوام دانلودش کنم اما آدرسی ندارم که مجانی بگیرمش و ۱ دقیقه و ۳۹ ثانیه هم هس میتونی راهنماییم کنی؟

ساده پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:23 ق.ظ http://sadehf.persianblog.com

سلام همیشه از نوشته هاتون استفاده میکنم در ضمن یک قسمت در وبلاکم رو به لینک وبلاگهای اموزشی و دانلودی اختصاص دادم اگر دوست داشتید بگید که ولاگ شما رو هم اضافه کنم

سورنا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:53 ق.ظ http://aryamehr81.persianblog.com

درئد دوستان/بلاگ خوب و مفیدی دارید/میشه لطف کنید و سریال برنامه mpeg4direct makerرو بگین/ممنون

[ بدون نام ] شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:28 ب.ظ

لطفا طرز کار این برنامه رو توضیح بدین

نادر سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام ممنون از این همه زحمت .یه آمزش هم به این برنامه

بزارید .عالی میشه.دست تون درد نیاد.

[ بدون نام ] دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:33 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد