Yahoo Spy
برای مچ گیری کسایی که تو مسنجر قایم می شوند اینویز می شوند این برنامه به درد می خورد .با حجم کم و کرک شده .
حجم: ۹ کیلوبایت
دانلود کنید.

Multi_yahoo
اما این یک برنامه برای آنلاین شدن با چند تا ای دی است . هر چند تا که بخواهید.
اما اول باید حواستون باشه که یاهو مسنجرتون بسته باشه . بعد که روی فایل دانلود شده کلیک کردید و پیغام برنامه رو دیدید اوکی را بزنید و با هر چند تا یاهومسنجر که خواستید آنلاین شوید.
حجم: ۳ کیلوبایت
دانلود کنید.

Ashampoo CD Recording Suite v4.0

و اما یک برنامه رایت جالب که آخرین ورژنش هست. از نکات جالب اون زیبایی برنامه و کامل بودن اون است.
حجم برنامه: ۳.۹۰ مگابایت
دانلود کنید. 
سریال نرم افزار: CDR4A7-777865-V15326
نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:22 ب.ظ http://dotchin.blogspot.com

خوبه .............

شاهین پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:17 ق.ظ

سلام
لطفا و خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید چون از سایت شما خیلی خوشم آمده
من مدتی است که به سایتهای دیگر پیغام می گذارم ولی هیچ نتیچه ای نمی گیرم
امید وارم مرا کمک کنید
من دنبال برنامه ای می گردم که بتوان با آن ۴ فیلم را در یک سی دی جای داد البته فرمت که می کند فقط برای کامپیوتر قابل اجرا است و من فکر کنم این فرمت را میکندDShow(WMV).video.320X240Audi
شما اگر نام برنامه را هم به من بگویید کافیه
خواهش می کنم من را راهنمایی کنیید

شاهین پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:18 ق.ظ

سلام
لطفا و خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید چون از سایت شما خیلی خوشم آمده
من مدتی است که به سایتهای دیگر پیغام می گذارم ولی هیچ نتیچه ای نمی گیرم
امید وارم مرا کمک کنید
من دنبال برنامه ای می گردم که بتوان با آن ۴ فیلم را در یک سی دی جای داد البته فرمت که می کند فقط برای کامپیوتر قابل اجرا است و من فکر کنم این فرمت را میکندDShow(WMV).video.320X240Audi
شما اگر نام برنامه را هم به من بگویید کافیه
خواهش می کنم من را راهنمایی کنیید

مرتضی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:26 ب.ظ

برنامه ای برای ۴ فیلم در یک سی دی
دستتون درد نکنه

عسل پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام . آقا برنامه فوتوشاپ رو از نت میشه دانلود کرد ؟ اگه آره میشه لینکش رو بذارید ؟ من باز سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد