چند تا برنامه تریپ

سلام من بازم دست پر اومدم اینا بزنین تا بعد

The Logo Creator 3 Corporate editioN Full

نرم افزاری برای ساختن لوگوهای زیبا و حرفه ای به شیوه ای بسیار بسیار آسان که به حجم  ۱۷.۲۶  مگابایت و نسخه کامل میباشد.



Download

Google Toolbar 
به وسیله این نرم افزار شما می توانید امکان سایت google  را همیشه در اختیار داشته باشید بدین صورت که سایت گوگل در toolbar  مروگر وب شما قرار خواهد گرفت.


Download

Advanced GIF Animator v2.12
برای جهت ساخت انواع فایلهای گرافیی و متحرک بصورت GIF   که میتونید با این برنامه انیمیشن های جالبی رو طراحی کنید.

Download
Crack


نوشته شده توسط یاشار
نظرات 3 + ارسال نظر
دالتون ۶ جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام
خوبی
ساله نو مبارک
اقا من یه سریال بازی میخواستم

اسم بازی اینه :Tetris Revolution
منتظر جوابت هستم .
اگه می تونی به ID من آفلاین بزن
my ID : hardblack04
در ضمن بلاگت خیلی با حاله.
خوش باشی.

دویل بوی جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:12 ب.ظ http://devilhack3rs.persianblog.com

سلام.خوبی؟سایت www.matrixdownload.net در حال ساخته تا ۲۴ ساعت دیگه اکتیو میشه تمامی اطلاعات رو به سینا میگم یا میل میکنم به hellishcorp@yahoo.comموفق باشی فعلا بای تا بعد...!

آدیاباتیک جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:34 ب.ظ http://adiabatic.blogsky.com

سلام وبلاگتون خوبه مشترک شدم.راستی این برنامه ایکه برای تبدیل عکس به وی سی دی معرفی کردین کیفیتش خوب نیست آیا تنظیمات خاصی داره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد