به کربلا آب روان ....

سلام.
بر و بچ خیلی ها عشقشون شادمهر و سیاوش و ابی و دی جی است بعضی ها هم با حاج منصور و کویتی پور و حدادیان و ... حال می کنند.برای اینکه تعادل رعایت شود (دموکراسی رو حال کن!) چند تا نوحه برای دانلود می گذارم:

من.تو.دانلود



٪فرمت فایل ها wma می باشد و برای دانلود سریع تر زیپ شده اند.
٪برای دریافت روی نام نوحه کلیک نمایید.
اگر مرا رها کنی 1        قافله سامون نداره . پاهام دیگه جون نداره .....

اگر مرا رها کنی ۲        این جا فتاده دلبر و دل من . دست ستم سوزانده وا دل من
عجب رسمیه              عجب رسمیه رسم زمونه . قصه برگ و باد خزونه . میرن آدما ..... 
آمد کنار علقمه           آمده کنار علقمه . از جنان حضرت فاطمه
بر مشامم می رسد    بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا

ای فروغ روی ماهت 

در خونه حسین 

من.تو.دانلود


نظرات 2 + ارسال نظر
حمید رضا شیرین نژاد پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:59 ب.ظ

کار بسیار جالبی را انجام داده اید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:00 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد