دستکش طلاییت را دست کن.به خورشید سلام برسان و سلام مرا نیز برسان

سلام.بچه ها
امروز اصلا وقت ندارم.به خاطر همین یه برنامه با کرک ها را می گذارم.
بچه ها بازدیدکننده های وبلاگ داره روز به روز بیشتر می شه.شما هم به من کمک کنید تا همینطور پیشرفت کنیم.ممنون


اما کرک هایی که دوستان می خواستند.
عسل خانم کرک .polyphonix  پیدا نشد. دنبالش هم نگرد چون هنوز نیومده.
اما کرک دومی که خواستید:
کرک MobiMB Mobile Media Browser v1.2.3
دانلود کنید. 

VirtualDub v1.5.2.16188
بهترین ابزار برای برش و ادیت فایل های ویدئویی با امکان تبدیل بعضی فرمت ها به هم
حجم فایل: 612Kb
دانلود کنید.
نظرات 6 + ارسال نظر
رکسانا سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:22 ق.ظ http://alonelane.persianblog.com

سلام موفق باشید ممنونم از اینکه به وب من سر زدین من چون در پرشن بلاگ هم وب دارم زیاد زیاد به اون صفحه سر نمیزنم

سحر سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:14 ق.ظ http://sahar.tk

سلام ...... وبلاگ جالبی دارید .... خسته نباشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:08 ق.ظ

سلام دوست من --- من یکی از بچه های بلاگ اسکایی هستم که تو قرار دوم یا اول همدیگرو دیدیم --- یه خواهش کوچیک --- یه برنامه وجود داره که خروجی کیبورد رو توی یک فایل تکست ذخیره میکنه --- شدیدا بهش احتیاج دارم اگه امکانش هست کمکم کنید --- نمیدونم از کجا باید دانلود کنم --- حتی اسمشم نمیدونم --- پیشاپیش ممنون

بهنام سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:48 ب.ظ

خسته نباشید وبلاگ خوبی دارید. لطفا اگه امکان داره کرک برنامه وی جی اس را برای داونلود در بلاگتون بگذارید.تشکر

سارا یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام
از برنامه هات خیلی استفاده کردم و خیلی با حال بود
فقط یک لطفی به من بکن:من هر کاری کردمsub-7
رو از اینترنت دانلود کنم نشد.
اگه میشه اون رو به ایمیلم بفرست
متشکرم
خدا حافظ

مهندس موبایل سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ب.ظ http://justin.parsiblog.com

سلام من کرک موبایل موزیک پولیفونیک رو دارم
۰۹۱۲۲۵۳۴۵۵۰ هم شمارمه
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد