صدام به دام افتاد ....

صدام حسین دستگیر شد.
ساعاتی پیش مرد پیرچهره ای را در حالی که مملو و پوشیده از ریش و مو بود در گودالی به اندازه ۳۴ متر در بغداد یافتند.
این مرد در حالی ادعا می کرد صدام حسین است که هیچ کس این حرف را باور نداشت.
بعد از ساعاتی که ازمایش دی ان ای بر روی او انجام شد معلوم شد که صدام حسین برای اولین بار به مردم راست گفته است ......
او صدام حسین بود.مردی که ۴۰ سال قدرت اول عرب را دادرا بود امروز اینگونه به خفت و خواری افتاده است.
باشد درس عبرتی برای دیگران .....

آری.این صدام است.
آری این صدام است ....
صدام و تلخ ترین لحظه زندگیش
صدام و تلخ ترین لحظه زندگیش (در حال انجام آزمایش )
مخفیگاه صدام
مخفیگاه ۳ متری صدام
مقایسه کنید. قدرت - خفت
مقایسه کنید. قدرت - خفت


من الان حالم خیلی بد است.دلم سوخت و شدیدا اعصابم خورد است.هنوز از این قضیه شوکه ام.یکی حال منو خوب کنه لطفا 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
عسل دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:52 ب.ظ

من کرک برنامه های polyphonix studio و mobile media browser را می خواهم اگر تونستی پیدا کنی من رو هم خبر کن

سعید شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
من برای اولین بار است که به این سایت می آیم و همین یکبار برای پسندیدن این سایت کافی بود.
درخواستی داشتم
نرم افزار Macromedia FONTOGrapher میخواستم
اما پیشنهاد کمی ظاهر سایت را جالبتر نمایید البته نه پرحجم
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد