آدما بد شدن و دلای روشن همه سرد ...

Zone Alarm Pro v4.5.530 Pro Final
این برنامه قویترین فایرواله دنیا برای مقابله با حمله هکرها  و جلوگیری از ورود کرم های اینترنتی   و... . در ضمن این آخرین ورژنش است.
حجم  : ۴.۷۵  مگابایت
دانلود
سریال :
fkqtv rm9b1 vi0kj 5c4wc1 783ac0 jgwvb tn7x2 ih4iw 4sga93 innj40
juw1n sg5v2 rpnrb wv0u7a c5pi40 dqp17-8pa4d-4eqxn-1s09sx-vcnrg0



patch for blaster xp
اگر ویندوز XP  دارید و بعضی وقتا خود به خود تو صفحتون یه چیز میاد و مینویسه تا  ۶۰  ثانیه دیگه کامپیوترتون خاموش میشه این Patch  که شرکت مایکروسافت ارائه کرده رو بگیرید تا از شر این مشکل خلاص بشید.
دانلود کنید.   

نوشته شده توسط یاشار.نظر یادتون نره
نظرات 7 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 30 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.nimakt.tk

سلام عزیز بلاگ خوشکلی داری قشنگ هم می نویسی. من یه تازه وارده تیرم؟! اگه منو بلینکی ممنون میشم!؟

سهراب شنبه 1 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:23 ق.ظ http://fravahar.persianblog.com

با اینکه که در حین دانلود کردنم و از خوشحالی رو صندلی نمی گنجم و دستگاه و دیگه چه برسه به خودم از شلوغی کار ها داریم قاط! می زنیم ولی واسه اینکه دلت نشکنه بابا اندشی خیلی باحالی دوست داریم چی بگم دیگه توهم به کلبه متروکه ما سری بزن یه چرت و پرتی بنویس به امید نوشتارت و برنامه های تازه ات البته همراه بازی های جالب ایدون باد

محمد رضا عقیلی شنبه 1 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام محمد
به وبلاگ تخیلیت سر زدم .
ریدی به حال ما رفت با این وبلاگ تخمیت
قربانت . خدا حافظ

صدر یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:22 ق.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام !
خم ها همه در جوش و خروشند ز مستی /
وان می که در آنجاست حقیقت نه مجاز است /
رازی که به غیر نگفتیم و نگوییم /
با دوست بگوییم که او محرم راز است/
موفق باشی.
صدر

ا میر چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:16 ق.ظ

دوستان سلام واقعا برای من مطالب ارائه شده مفید بود.
راستی آیا نرمافزاری هست که بتونه در یاهو مسنجر
پسورد افرادآنلاین رو نشون بده؟
اگه اطلاعاتی در این زمینه دارید سخت محتاجیم....!!!
پیروز باشید.

حمیدرضا چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:31 ب.ظ

وبلاگ جالبی داری موفق باشی اگه وبسایتم راه افتاد یک لینک مشتی بهت میدم

حمیدرضا چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:35 ب.ظ

راستی این یادم رفت بگم یک برنامه بنامdownload accelerator plus 7.0.0.1 و speed optimize هست اگه از این جور برنامه کرک داری که فکر نمیکنم کرکش اومده بزار.
modemboostinstall روهم من دانلود کردم ولی نسب نمیشه ایراد میگیره میگه فایروال فلانه . فایروالم رو (که نورتون باشه) غیرفععال میکنم هم نمیشه بازم همون ژیغام رو میده و میشگه نسخه کاملشو باید استفاده کنی. من این نسخه را از روی سایت خودش بروز دانلود کردم. یعنی سره کاریه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد