Check this out!

سلام دوستان.امیدوارم خوب باشید.با فرا رسیدن اول مهر و شروع شدن مدارس آمار بازدید وبلاگ ها و سایت ها و  آپدیت آن ها در همین ساعات اولیه کاهش یافت.اگر به آمار بازدید کنندگان وبلاگ ها برویم خواهیم دید که در چند روز دیگر میزان بازدید کنندگان کم خواهد شد و از آن جا که تعداد زیادی از دانش آموزان وبلاگ می نویسند فرصت کمتری برای به روز کردن آن دارند.ضمنا از ۵ مهر که دانشجویان نیز به داشگاه می روند این آمار کاهش خواهد یافت.اما
من.تو.دانلود مثل همیشه در خدمت شماست.فعلا از برنامه های پست های قبلی استفاده کنید تا فردا باز برنامه بگذارم.
        بابا ترو خدا نظر هم بدهید!
نظرات 6 + ارسال نظر
آرمین سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:56 ق.ظ http://www.Armiin.blogsky.com

Salam - webloge jalebi darid

بهرام سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:49 ق.ظ

سلام . از زحمات و خوبیهایت قدر دانی می نمایم

کماندو سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:23 ق.ظ http://andranik.blogsky.com

به درخواست شما جواب مثبت داده شد.

آیدین شنبه 5 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:29 ب.ظ http://aidindownload.persianblog.com

من آماده همکاری با گروه دارم اگه موافقی می تونی به من میل بزنی
نمونه کارمم تو aidindownload.persianblog ببینی
بای

کسرئ کاشفئ جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:21 ق.ظ

salam kh li

ایمان جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:25 ق.ظ

سلام من تازه وارد سایت شما شدم ولی تو این مدت کم خیلی از مطالب و برنامه هاتون خوشم اومد .
فقط اکه میشه یک کمی درباره برنامه ها تو ضیهات بیشتری بدین تا من مبتدی هم بهتر بفهمم. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد