تولد تولد تولدم مبارک ....

سلام.خوب هستید؟چه خبر؟خوش بگذره.اول اینکه ۲۴ شهریور یعنی همین دوشنبه معادل ۱۶ سال پیش یک نی نی کوچولو(قربونش برم) به دنیا می آید که اگر مادرش می دونست قرار است چه اعجوبه ای بشه عمرا اونو نمیزایید.خلاصه اینکه فردا تولد من است.
          تبریک.کادو.نظر.کامنت.همه چی پذیرفته می شود.
ضمنا من از این هفته توی سایت پرشین لرن مبحث Adobe PageMaker 7.0 را تدریس می کنم.حتما ثبت نام کنید.
وبلاگ من.تو.کامپیوتر هم که تا حالا می نوشتمش فعلا تعطیل می شود.دلیلش هم این است که واقعا دیگر وقت نمی کنم به اون وبلاگ برسم.مدرسه ها هم دارد شروع می شود.به همین خاطر فعلا من.تو.کامپیوتررا تعطیل می کنم.اما ((من.تو.دانلود)) یعنی همین وبلاگی که الان توش هستید ادامه دارد.ضمنا شاید یک وبلاگ دیگر درست کنم که بخشی از کارهایش را هم انجام دادم.
موفق و موید باشید.
حتما دوباره میام و برنامه هم می گذارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
بوقی یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 09:59 ب.ظ

تولدت مبارک محمد جون

[ بدون نام ] جمعه 4 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:47 ق.ظ

عاطفه شنبه 5 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:07 ب.ظ http://cleopatra2525.persianblog.com

تولدت مبارک.وبلاگت خیلی خوشگله ولی کاشکی یه کوچولو موسیقی غربی هم میذاشتی.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد