زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد ...


سلام.
نمی دونم خوشحال باشم یا ناراحت.
امروز صبح از شمال اومدم و الان ۶ ساعت است که رسیدم..اما من که دوست نداشتم از شمال بیام!دیشب خیلی عصبانی بودم و شمال یک دعوا کردم که اصلا دلم نمی خواست اینجوری بشه.یک کار خیلی مهم دارم که دعا کنید تا دوشنبه درست بشه.بلاگ اسکای سیستم نظرخواهی را درست کرده و ویرایش قالب ها و بوک مارک جدید راه افتاده و من از این بابت خوشحالماما هنوز کاربر جدید نمی پذیره!یک کتاب خوب اومده دستم که باید بخورمش.دوشنبه هم تولد منه هوووووووووووووووووووووووورررررررررررررراا
سینا جان به خاطر پستی که رفتی و برنامه ها دستت درد نکنه.
ضمنا اگر دوست داری که توی قرار باشی پس ۲۹ شهریور را بدون بهانه بیا.(امیدوارم که دیگر همایشی نباشه.چون اگر باشه من کله تمام برگزار کننده گان هر چی همایش علمی توی دنیاست را می کنم!) 
قرار وبلاگ نویسان در ۲۹ شهریور ۱۳۸۲ کلیک کنید 


 وبلاگ ((من.تو.دانلود)) در یک طرح جدی! برای تبلیغ وبلاگ نیاز به تبادل لینک دارد.هر کسی که می خواهد لینک متنی من.تو.دانلود را به این صورت: من.تو.دانلود در گوشه وبلاگش قرار بدهد می توند به من اطلاع بدهد تا من هم لینک متنی اون را سریعا در گوشه وبلاگم قرار بدهم.

تبادل لینک با من.تو.دانلود


از این که پست خیلی شلوغی شد ببخشید.اما برنامه:   اسکرین سیور شماره ۹
Sub seven hacker
آخرین ورژن از نرم افزار هک ساب سون
حجم برنامه:  ۲.۷۸  مگابایت
Download now!!!  www.hellishcorp.blogsky.comدانلود کنید.

آشپزی شماره ۲ برای هری پاتر
اسکرین سیور هایی از هری پاتر:
Download now!!!  www.hellishcorp.blogsky.comاسکرین سیور شماره 7
Download now!!!  www.hellishcorp.blogsky.comاسکرین سیور شماره ۸
Download now!!!  www.hellishcorp.blogsky.comاسکرین سیور شماره ۹
Download now!!!  www.hellishcorp.blogsky.comاسکرین سیور شماره ۱۰
 
Download now!!!  www.hellishcorp.blogsky.comاسکرین سیور شماره ۱۱ 
مجموعه ایکون های دسکتاپ هری:
Download now!!!  www.hellishcorp.blogsky.comمجموعه آیکون های شماره ۱       

Download now!!!  www.hellishcorp.blogsky.comمجموعه ایکون های شماره ۲

Download now!!!  www.hellishcorp.blogsky.comمجموعه ایکون های شماره ۳


Download now!!!  www.hellishcorp.blogsky.comمجموعه ایکون های شماره ۴

نظرات 4 + ارسال نظر
باربد شمس شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام سر آشپز

خود من.تو.دانلود یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 12:04 ق.ظ

باربد جان دلم برای وبلاگت یک ذره شده پس کی میای؟

رظا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام لطف یه بوتر بذارین که با ژهم کار کنه در ضمن مسنجر جدیدم بوت کنه ممنون

شام چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام واقعا برات متاسفم در مورد ساب سون۷ فایل می چسبونی بش الاغ لاشی این کار برات گرون تموم می شه
کونده خار خار خودت که گایدست هیچی خار وبلاگ رو هم میگام
لاش گاباشه ان تیتاپی ننه بابا گدا گشنه گودول آبجی رخشور
سگ بغل کنه تهرون نرفته آبگوشت نخورده در پیتی
بسه یا بازم بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد