همه روزها پر از خوبین. باید بتونی ازشون استفاده کنی

سلام.از وقفه ای که پیش آمد عذرخواهی می کنم.کامپیوترم ویروس گرفته بود و پارتیشن و اینا به هم ریخته بود.ویروسه زده بود اسم درایو ها را عوض کرده بود و یک شکل عجیب و غریبی اسم گذاری کرده بود که نمی شد درستش کرد.با هر جون کندنی بود درست شد.اما وبلاگ...
با شوق و ذوق الان اومدم وبلاگ را ببینم و نظرات را بخونم که دیدم ای بابا نظر ها نیست دیدم نامردا سیستم نظرخواهی را برداشتند.
فعلا می روم ولی زود میام قول می دهم ...
 

  
    
نظرات 6 + ارسال نظر
هومن سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:26 ق.ظ

باسلام به شما دوستان بابا دمتون گرم سایتتون خیلی جالبه
خیلی از برنا مه هایی که دنبالش میگشتم اینجا پیدا کردم
راستی دنبال یه برنامه ای که کار تلفن و منشی تلفنی رو انجام بده میگردم همراه با کراک یا ریجستری و یک مقدار توضیحات در موردش.برنامه
Advanced Call Center ۵.۱

حامد از همدان چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام
خسته نباشی کارت واقعا عالییه دست درد نکنه واقعا وقتی می بینم یکی مثل شما از اینترنت استفاده بهینه می کنه خیلی خوشحال میشم
یه سوال ازت دارم در مورد بازی هی که چه طوری از نرم افزاربازی ها (راه اندازه) استفاده کنم تا بتونم بازی کنم اگه ممکن هست جوابم رو بده
قربانت حامد -همدان

علی شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:47 ب.ظ http://ندارم

این وبلاگتان فوق العاده عالی است . بابا ای والا دمت گرم رفیق. خدا اجرت بده.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:07 ب.ظ

دمتون گرم گرم گرم باشه از برتانه هاتون خوشم اومد از نرم افرار های آموزشی بیشتر استفاد کنین

ایمان یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:45 ق.ظ http://www.emandood.persianblog.com***www.daryayemaghreb.persian

سلام دست درست پسر خیلی باحال ساختی خیلی برنامه های توپی گذاشتی فکر کنم دیگه مشتری شدیم قربونت راستی یه نظر کوچولو در باره وبلاگام میدی دمت گرم اگه این کارو بکنی میخوام ببینم چی بزنم بهتره البته دارم یه سایت میزنم معطل اونم که یکیش رو واسه اون بزارم با تشکر

محمد سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ب.ظ

از زحمات شما مچکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد