من.تو.دانلود اینبار در بلاگ اسکای

سلام.ماجرای این وبلاگ ماجرای تلخی است.البته برای من تلخ است.قضیه از این قرار است که یک زمانی یک وبلاگی بود به نام ((من.تو.دانلود)) که تو پرشین بلاگ اداره می شد.کارش هم این بود که برنامه برای دانلود معرفی می کرد و کرک و سریال نامبر را هم می گذاشت و برنامه ها و کرک و سریال های درخواستی را هم قبول می کرد.این وبلاگ روز های آخر یک کمی شلوغ شده بود و ۲۴ ساعت ۲۰۰ تا بازدید کننده را داشت.اما یک دفعه این بلا را سرش آورده اند.دلیلش را هم بهتون می گم.این دلیل را مدیر بخش اینترنت پرشین بلاگ آورد و اون این بود که چند شرکت بزرگ دنیا از پرشین بلاگ شکایت کرده اند که برخی از وبلاگ های شما قانون کپی رایت را رعایت نمی کنند و پرشین بلاگ مجبور به بستن چند تا وبلاگ از جمله وبلاگ من و حتی وبلاگ دانلود مجانی شد.هر چند که این دلیل توجیه کننده ای برای من نبود اما به هر حال کماکان پرشین بلاگ را دوست دارم و این که وبلاگ را به اینجا آوردم به این معنی نیست که پرشین بلاگ را ول کردم.اتفاقا یکی از وبلاگ های من توی پرشین بلاگ است به اسم ((من.تو.کامپیوتر)) و وبلاگ ((پندار مدرسه بی دیوار)) هم همینطور.
اما درباره گروهی که این وبلاگ را کار خواهند کرد.من که این یادداشت را نوشتم اسمم محمد است و فامیلیم لزرغلامی!من ۱۶ سالم است و یک نوجوانم و همه نوجوان های وبلاگ نویس را دوست دارم چون که به آینده وبلاگ نویس های نوجوانی مثل خودم! خیلی امیدوارم.اما سینا جان که اون هم با وبلاگ همکاری دارد و من این وبلاگ را تو بلاگ اسکای مدیون او هستم. او ۱۷ سالش است.فقط کم همکاری می کند!!!!(اگر بخوند فکر کنم پسورد وبلاگ را عوض کند و دیگه به من نگه)) خوب.اگر یک نوجوان دیگر هم بین ۱۵ تا ۱۸ باشد که بخواهد با وبلاگ همکاری کنه به این شرط که با وبلاگ نویسی.شیوه یافتن کرک و سریال نامبر آشنایی داشته باشد می تواند نظر بگذارد و به شرطی که من و سینا قبول کنیم به گروه ((من.تو.دانلود)) بپیوند.
خوب آقا هر کی برنامه یا سریال نامبر و کرک می خواهد بگوید.سه سوت توی وبلاگ ببیند.
 فعلا خدا نگهدار

نظرات 4 + ارسال نظر
دوست پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام من اون یکی وبلاگ را دیدم امید وارم این یکی هم باهال شه

مدیر مسئول جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.saridaily.blogsky.com

مطالب بروز شد:(12/4/1382):::::::::فرار ابراهیم نبوی به فرانسه--------1روزبازداشت من-----------سعید عسگر=2+عشق و شعر یک باتوم دارم برقیه)

میلاد شنبه 21 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام خوبی تشکر-بای

آرش شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:32 ب.ظ

یه سایت کامل و دوست داشتنی که هرچی بخوای توش هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد