انتخابات آزاد؟ دروغی بیش نیست.

صندوق های رای تابوت های آزادی
اند. در تشییع جنازه آزادی

شرکت نکنید.

وقتی دیدی که سوختی . رفتی و مارو فروختی



 
نام آهنگ:                         آدم فروش
مدت آهنگ:
                       ۴:۳۵  
حجم با کیفیت بالا(mp3):    مگابایت 4.20
حجم با کیفیت  پایین:         ۷۰۰ کیلوبایت

دانلود کیفیت بالا
دانلود کیفیت پایین



متن ترانه:

آدم فروش
دست تو رو شده برام . قصه هاتو بلد شدم
من آدم خوبی بودم . به خاطر تو بد شدم
آدم فروش
عاشق سر یه راهتو کشیدی دنبال خودت
هر چی که بوده بین ما بردار برو مال خودت
.......
وقتی دیدی که سوختی . رفتی و مارو فروختی
وقتی دیدی که سوختی . رفتی و مارو فروختی



نام آهنگ:                   عمراْ اگه ...
مدت آهنگ:
                 ۴.۰۱
حجم با کیفیت بالا:        ۳.۶۸ مگابایت
حجم با کیفیت پایین:     ۶۰۰ کیلوبایت

دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت پایین


متن ترانه:

عمرا اگه لنگمو پیدا کنی . هر جوری خواستی با دلش تا کنی
می خوام بهت خوبی کنم .آخرش اما شر می شه
دیوونه بازی های من . واسه تو دردسر می شه
.......
عمرا اگه لنگمو پیدا کنی . هر جوری خواستی با دلش تا کنی


 



 
نام آهنگ:                   اشک من
مدت آهنگ:
                 ۴.۵۴
حجم با کیفیت بالا:        ۴.۴۸ مگابایت
حجم با کیفیت پایین:     ۷۳۵ کیلوبایت

دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت پایین

متن ترانه:

اشک من پیرهنو تر کرده .
همه جا عطر تو پیچیده ولی . دل دیگه غربتو باور کرده
مثل اون پرنده شکسته بال دل من بعد تو بی لونه شده
با تو بی قراره و بی تو بی قراره .  دل من راس راسی دیوونه شده
.......
اشک من پیرهنو تر کرده .


 



 
نام آهنگ:                   دل دیوونه
مدت آهنگ:
                 ۴.۵۷
حجم با کیفیت بالا:        ۴.۶۰ مگابایت
حجم با کیفیت پایین:     ۷۴۸ کیلوبایت

دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت پایین

متن ترانه:

چند روزه دل دیوونه . می گیره همش بهونه
آتیشم می زنه هر شب جای خالیت توی خونه
دل من هواتو داره . دیگه طاقت نمی یاره
این دل همیشه گریون . مثل ابر بهاره
......
کی تو رو دوست داره قد یه دنیا
کی می خواد با تو باشه حتی تو رویا


 
نام آهنگ:                   تهدید
مدت آهنگ:
                 ۴.۱۰
حجم با کیفیت بالا:        ۳.۸۲ مگابایت
حجم با کیفیت پایین:     ۶۳۰ کیلوبایت

دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت پایین

متن ترانه:

منو تهدید می کنی . که یه روز از پیشم می ری
تا من میام حرف بزنم اخماتو تو هم می کنی
منو تهدید می کنی .ی ی ی ی ی

تو منو دوسم نداشتی حتی قد نوک انگشت

 
نام آهنگ:                  غربت
مدت آهنگ:                 ۳.۳۱
حجم با کیفیت بالا:       ۳.۲۲ مگابایت
حجم با کیفیت پایین:    ۵۳۰ کیلوبایت

دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت پایین

متن ترانه:

وقتی دیدم تو چشمات . یه دنیا غم نشسته
بغض سیاه حسرت . راه گلوتو بسته
برای آخرین بار . دست منو گرفتی
وقتی هنوز نرفته. بهونه می گرفتی

وقتی که گفتی نرو . گریه امونم نداد
وقتی می خواستم بگم می خوام بمونم باهات
.......

 
نام آهنگ:                   بهونه
مدت آهنگ:                 ۴.۲۸
حجم با کیفیت بالا:       ۳.۲۲ مگابایت
حجم با کیفیت پایین:    ۵۳۰ کیلوبایت

دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت پایین

متن ترانه:
.......
پشت سرت بد نمی گم . رو به رقیبم نمی دم
هر چی می خوای سیام بکن . پر رو تر از تو ندیدم
چقدر بگم درست می شه . لجبازی هم حدی داره

 دانلود میکس آهنگ های شادمهر ۸۲ (دمو) آهنگ فروش 

 کلیپ تصویری فلش آدم فروش را ببینید. 

 

 



 با سپاس از:
پسران آفتاب
تهدید . کام
شادمهر . دابلیو اس

 
با سپاس از لطف و توجه شما . نظر یادتون نر ه!

اومدم باز اومدم

سلام بچه ها. من.تو.دانلود با باز شدن بلاگ اسکای دوباره برگشت.اما اینجوری که نمی شه با دست خالی بیاد.به خاطر همین یک کمی وقت لازم داره.موضوع از این قرار است که می خواهیم با یک شکل جدید پیشتون بیاییم. با یک قالب اختصاصی جدید و زیبا و یک فرم جدید.برای این کار هم تا شنبه به ما وقت بدید.یعنی یک هفته.البته توی این یک هفته آپدیت خواهییم کرد .

                                                                             همتون رو دوست دارم.من.تو.دانلود