رای به حسین رضازاده

همین حالا  وارد سایت فدراسیون جهانى وزنه بردارى  بشوید و روى بخش news کلیک کنید. در صفحه جدید لینک vote for the... را انتخاب کنید و هنگامى که وارد شدید فرم انتخاب بهترین وزنه بردار قرن را که با نرم افزار word گشوده مى شود، فقط با یک نام پر کنید: «حسین رضازاده».فرم دارای دو قسمت بهترین وزنه بردار سال ۲۰۰۴ و بهترین وزنه بردار قرن است که شما باید هر دو فرم رو پر کنید. سپس روى آدرس اى میلى که در پائین صفحه قرار دارد کلیک کنید و این فرم را از طریق اى میل شخصى خود ارسال کنید. ناگهان واقع بین نشوید! احساس نکنید که بیش از حد ملى گرا شدید. مطمئناً اگر از حاشیه هاى این انتخابات با خبر باشید حتى با میل هاى متفرقه خود نیز بارها راى مى دهید و خیال نکنید آدم ها در انتخابات اینترنتى به قانون «هر نفر فقط یک راى» پایبند هستند. فراموش نکنید که فقط تا بعد از ظهر جمعه این هفته (۳۱ دسامبر) فرصت دارید تا زمینه ساز یک افتخار بزرگ براى تاریخ ورزش ایران باشید.

برای دانلود فرم شرکت در رای گیری کلیک کنید.

برای راحتی کار دیگر لازم نیست مراحل بالا را انجام دهید.فرم زیر را دانلود کنید.آن را پر کنید و توسط ایمیلتان آن را اتچ کرده و با سابجکت Best Lifters of the Century  آن را به آدرس ایمیل
aniko.nemeth.mora@iwfnet.net بفرستید.

برای دانلود فرم شرکت در رای گیری کلیک کنید. 


تا دو روز پیش حسین رضازاده درصدر جدول رده بندى قرار داشت اما به دلیل تبلیغات رسانه اى فراوان در یونان مردم این کشور به طرز غیرقابل باورى اقدام به پر کردن این فرم کرده اند و تا دیشب «پیروس دیماس» قهرمان ۳ دوره المپیک که یونانى الاصل هم نیست به جاى رضازاده درصدر قرار داشت. گرچه قرار است نتایج رده بندى تا روز جشن صدسالگى فدراسیون جهانى وزنه بردارى که در اواسط اسفندماه برگزار مى شود پنهان بماند اما دیروز رئیس فدراسیون ایران


در گفت وگو با «شرق» به نقل از منابع آگاه در فدراسیون جهانى خبر داد که فعلاً رضازاده در رتبه دوم جاى گرفته است. على مرادى که عضو کمیته تحقیقات و پژوهش فدراسیون جهانى است چند ماه قبل به مسئولان Iwf پیشنهاد داد که بهترین وزنه بردار قرن به وسیله آراى مردم جهان در پایان سال ۲۰۰۴ انتخاب شود. فدراسیون جهانى نیز با این پیشنهاد موافقت کرد و این روزها مردم آمریکا، روسیه، بلغارستان، ترکیه و یونان تلاش فراوانى مى کنند تا در این انتخابات اینترنتى وزنه برداران نامدارى مانند نعیم سلیمان اوغلو و واسیلى الکسیف را به این افتخار مهم برسانند.
برای دانلود فرم شرکت در رای گیری کلیک کنید.

از تمامی وبلاگ نویس های عزیز خواهش می کنم متن بالا را توی وبلاگ یا سایتشون بگذارند.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام. اولا؛ ممنون به خاطر رضا زاده. دوم این که می خواستم یک فلش مجانی دانلود کنم. یک بار امتحان کردم نتوانستم. می توانید ترتیبش را بدهید؟ به جز این یک برنامه هم برای طراحی وبلاگ می خوام . امکان دانلود رایگانش جایی هست؟ متشکر.

مصطفی جمعه 11 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام
بابا ما هر چی می زنیم قبول نمی کنه وصفحه ی رای باز نمی شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد