Matrix Download again

سلام به همه بازدیدکننده های عزیز
پس از اینکه قالب بلاگ رو عوض کردیم در لود شدن عکس ها مشکلی پیش اوده بود من کد قالب ماتریکس رو داشتم و تمپلیت رو دوباره ماتریکسیش کردم
در ضمن به اون دسته از عزیزانی که ارکات و جمیل خواسته بودن باید بگم که من به اکثرشون دوت نامه هاشون رو فرستادم اونایی هم که هنوز تا حالا نگفتن تو کامنت های این پست بگن تا براشون بفرستم البته اینوایت های ارکات رو زودتر میفرستم

نوشته شده توسط یاشار
نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:24 ق.ظ

saremi چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:26 ق.ظ

salam va khasteh nabashid agar emkan dareh baraye man

مجید چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام من می خواستم بپرسم که چه جوری شما اینقدر برای این و اون دعوتنامه می فرستید برای من که ۶ تا دعوتنامه بیشتر نداد
ممنون می شم جواب را به میلم ارسال کنید

غزاله پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:45 ق.ظ

مرسی از این که قالب قبلی رو گذاشتین
خیلی خوب شد ... ممنون از زحماتتون

اسماعیل یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:25 ق.ظ

با سلام خدمت شما و همه همکارانتان.
من یک جی میل می خواستم.
مرسی...

اکبر چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:38 ق.ظ

سلام عزیزم ما مردیم از دست فیلترینگ سایتها ژروکسی که بشه با ان هم کار کرد اصلا نیست کمکمان کن عزیز لطفا اگر تونستی برام به این ایمیل بفرست نوکرتم خدا حافظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:39 ق.ظ

اکبر چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:43 ق.ظ

چطوری میشه یک برنامه ساده مثل مووی میکر اکسی ژی ولی با کار ایی بیشتر داشت که قابل نصب در ژنتیوم ۳ هم کار ایی داشته باشه فدات لطفا جواب را ایمیل کن

نادر سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام یک جی میل هم برام استاد کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد