T.A.T.U : 200 k/h In The Wrong lane

آبوم کامل گروه تاتو برای دانلود رو امروز میزارم و اعضای این گروه دو تا دختر هستند که من خودم از سبک آهنگاشون خوشم می یاد. البته حرف های زیادی در باره این دخترا وجود داره که بیشترشون درسته .
کیفیت این آهنگ ها 192 kbps است که کمتر جایی می تونید پیداش کنید

tatu


01-Not gonna get us
۰۲- All the things she said
03-  Show Me Love
04- 30 Minutes
05- How Soon is Now
06- Clowns Can You see me Now
07- Malchick Gay
08- Stars
09- Ya Sholsa s Uma
10- Nes ne Dagoniat
11- Show Me Love Exended

کرک دیکشنری نارسیس
یه مدته که دیکشنری به نام نارسیس خیلی بین کاربران رایج شده البته این دیکشنری قفل داره و نسخه اصلی اون ۱۱۰۰۰ تومان قیمتشه من امروز کرک اینو پیدا کردم که می تونید از اینجا دانلودش کنید و از نسخه های کپی شده نیز استفتده بکنید

narsis


 لینک دانلود کرک نارسیس | حجم فایل  : ۱۶۰  کیلوبایت


نوشته شده توسط یاشار
نظرات 9 + ارسال نظر
اریو یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:09 ق.ظ

آقا ما یه دنیا ممنونتیم عزیز ....ای والاه داره کارت!

!! دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:28 ق.ظ

salam, agha damet garm age momkene barnameye photoshopr ro baraye download bezar,
khoda ghovat , karet khili doroste..

کشکول دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:41 ب.ظ http://kashkool.blogsky.com

سلام و خسته نباشید-
خود دیکشنری رو از کجا میشه دانلود کرد؟

کشکول دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:46 ب.ظ http://kashkool.blogsky.com

در ضمن دنبال یک برنامه ای می گردم که بتونه موزیک رو از موسیقی mp3 جدا کنه . یعنی می خوام فقط به موسیقی اون گوش کنم نه صدای خوانننده. همچین نرم افزاری سراغ داری بگو یا لااقل بگو نمی شناسم. مثل درخواستهای قبلی نشه خواهشا.
مرسی

[ بدون نام ] دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:03 ب.ظ http://hiddenhalf.persianblog.com

عشقی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:40 ق.ظ

اقا ما هر چی گشتیم نتونستیم کرک نارسیس پنج رو پیدا کنیم. هرکی داره راهنماییمون کنه. مرسی

یسنا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام خوبین؟ ممنونم از آهنگهای خیلی قدیمی گروه مورد علاقه ی من من این آهنگارو ۲ سال ژیس گوش کردم اما در آخر کلی خسته نباشید با آرزوی موفقیت یسنا

shadmehr جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 ب.ظ http://programs2005.blogfa.com

پس چرا دانلود نمی شه
اگه ممکنه لینک سالمشو به ایمیلم بفرستید

Secure شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام دوستان. با توجه به اینکه نارسیس بعد فروش نرم افزار کاربرش رو ساپورت نمیکنه فکر میکنم حق اینو داشته باشیم که از کرک استفاده کنیم. از دوستان خواهش میکنم در صورت امکان این کرک رو واسه من ای میل کنند چون لینک دانلود دائما خراب میشه.

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد