Magic Recovery Pro 3.2

اینم یه ابزار برا برگرداندن اطلاعات از دست رفته است. فایل های از دست رفته از درایو های فشرده شده رو هم قادره برگردونه.از Raid پشتیبانی میکنه.

matrix Download
حجم: ۳مگابایت
کرک
دانلود کنید

نوشته شده توسط یاشار

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:42 ب.ظ

وبلاگت خیلی تیمیسه
با تبادل لینک چه طوری
www.fbi.blogsky.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:15 ق.ظ

سلام
برنامه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:17 ق.ظ

مدیا پلیر ۱۰ اگه دارید بزارید

امیر پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام دوستان عزیز تشکر از زحمات شما . میخواستم خدمتتان عرض کنم که من برنامه رو دانلود کردم ولی موفق نشدم کرک رو پیدا کنم . اگر براتون مقدوره یا شماره سریال رو تو سایتتون بذارید یا کرک رو. فدای همگی شما عزیزان

میثم طاهری جمعه 15 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:37 ق.ظ http://meta110.persianblog.com

با سلام از شما ممنونم که این برنامه را برای دانلود گذاشتید
این برنامه زندگی دوباره به من داد چون تمام هارد من پاک شده بود. ولی کرک برنامه دانلود نمی شه لطفا بگید من چکار کنم
این موضوع برای من خیلی مهمه . با تشکر از زحمات شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد