Tracks Eraser Pro 5.0

بهترین برنامه برای پاک کردن فایل های اضافی ویندوز. این برنامه قادره History اینترنت اکسپلورر رو هم به صورت انتخابی پاک کنه یا فایل های Temp رو بسادگی پاک میکنه نکته جالب در مورد این برنامه اینه که میتونه لیست آخر برنامه های مختلف رو که آخرین فایل هایی رو که توسط اون برنامه باز شدند رو نشون میدن پاک کنه و با این کار ها سرعت سیستم شما رو بالا ببره

Matrix Download



Name: hellishcorp.blogsky.com
Serial: 10U8-4C12432H
حجم: ۱.۵۳ مگابایت
دانلود کنید
نظرات 2 + ارسال نظر
ali شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:38 ق.ظ

آقا من تازه با این سایت آشنا شدم . بسیار از شما متشکرم

این به روز رسانی سایت و این همه تلاش سزاوار سپاسی درخور است .

من که فقط می توانم یک پیام بفرستم و مراتب ارادت خود را بیان کنم

خواهش می کنم همین جور و با این گرمی و صمیمیت ادامه دهید

حق یارتان.


علی

مژ گان شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:43 ق.ظ http://ninijon.persianblog.com

نظر هر کسی برای خودشه محترمه حتی مخالف نظر من باشه.من یه صفحه خصوصی دارم که دوست دارم تمام چیزهایی که برام پیش میاد وتوش بنویسم.حالا اگه به مذاقتون خوش نمیاد می تونید نخونید چون من بازم به قول معروف چرت وپرتامو می نویسم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد