Free Gmail

سلام هرکی جمیل میخواد به ما میل بزنه و اسم کامل و اگه وبلاگ یا سایت داره آدرسه اونو بگه تا بهش جمیل بدیم
گروه نرم افزاری متریکس
Matrixblog@Gmail.com
نظرات 11 + ارسال نظر
مهران صاذقیان یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:34 ب.ظ

لطفا آدرس و طریقه استفاده از آن را هم آموزش بدهید
با تشر فراوان

کاوه یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:37 ب.ظ

منم در خواستی مشابه درخواست آقا مهران دارم . در ضمن چجوری میشه با شما و گروه شما همکاری داشت . یا اصولا مایلین یه تیم از کاربراتون درست کنین . اگر این کارو بکنین می تونیم از تجربیات هم استفاده کنیم .
با تشکر ...

یاس دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:40 ق.ظ http://meysamak.persianblog.com

سلام خسته نباشید
وبلاگ واقعا زیبایی هست
من دنبال نرم افزار ( webjet ) میگردم اگر
تونستید برام تو وبلاگتون بزاریید تا بتونم دانلودش کنم
با تشکر یاس کبود جوان

علی هاشمیان دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ق.ظ

لطفا پسورد و یوزر رو برام میل بزنید و طریقه‌ی استفادش هم یاد بدید.

مجید - نیمه ی پنهان دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:07 ب.ظ http://hiddenhalf.persianblog.com

کوپن کم اومد در خدمتیم!
با این وبلاگ حال می کنم ادامه بدید.

reza سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:40 ق.ظ

من هم در خواست مشابه اقا کاوه دارم وبلاگ خوبی دارید موفق باشید

arazm سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:41 ق.ظ

please send me a gmail invitation.
thanks.

علیرضا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:47 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید
لطفا دعتنامه ی جی میل را برای من هم بفرستید
با تشکر

شهرام سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام دوستان دمتون گرم
این سرویس gmail را برا ما ردیف کن
ممنون میشم

رضا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:29 ب.ظ http://manofar.persianblog.com

please send me a gmail invitation.

محمد پاک منش یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:38 ق.ظ

با سلام
لطفا اگر امکان دارد طریقه استفاده وgmail را برایم بفرستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد