Dream FlashSee v1.1
 

فوق العاده . فوق العاده

با استفاده از این برنامه می تونید به راحتی فایل های فلشتون رو اسکرین سیور کنید.

البته قابلیت های تبدیل swf to exe, exe to swf رو هم داره.

از دیگر قابلیت های اون اینه که به راحتی می گرده و هرچی فایل فلش توی کامپیوترتون است رو بیرون می کشه.


حجم برنامه: ۲.۱۰ مگابایت

دانلود کنید.
نظرات 4 + ارسال نظر
نادر جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام خسته نباشید

کرک این برنامه کجاست؟

باز هم ممنون.

ایدین شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:11 ق.ظ http://aydinsat.persianblog.com

با سلام
لطفا برنامه ONSPEED که برای افزایش سرعت هستش در انترنت بگذارید لطفا فقط این برنامه را بذارید نه برنامههای مشابهشرو
با تشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:52 ب.ظ

salam bache ha az sit ekhbeton mamanon man ye moshkel daram man mikham norton internet ceuirety no nasb konam ama ver2004 va crack norton internet seciurty 2004pro ke baham montabegh nist akhe yekish addiye yekish pro hats shoma crack norton internet....2004 mamooli ro nadareen

دویل هکرز دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:06 ب.ظ http://devilhack3rs.persianblog.com

سلام محمد خوفی؟ اقا ممنون از این برنامت فقط یه چیز اگه کرک داره یا بذارش یا من برم بگردم پیدا کنم بعد دوم اینکه اگه میشه swf رو باهاش به exe تبدیل کرد که من بعید میدونم این عالیه میشه یه فایل ویروسی رو به فلش تبدیل کرد بعد با کد فلش در یه سایت کلی رو هک کرد پس خبرشو بده که همچین چیزی میشه یا نه اگه هم نمیدونی بگو خودم دنل کنم شاید جواب بده تنکس اند یاب بای یاب....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد