موزیک

یکی از دوستان آهنگ های گروه بروبکس رو خواسته بود که من فقط دموی اونا رو توی سایتشون پیدا کردم.

lhjvd;s nhkg,n


آلبوم ده شلمرود! 
آلبوم جدید ما آدما! 

باز هم گلچین چند تا آهنگ به سبک تکنو

ماتریکس دانلود


TicToc
UhUh
Aha
Dancing Flute
Hopp Hopp
Let your heart beat
 
نظرات 3 + ارسال نظر
پدرام شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:30 ق.ظ

سلام
میخواستم یه برنامه معرفی کنید که بشه از طریق اون پسورد
admin windows XP رو پیدا کرد
حالا اگر برنامش نیست یه راهی معرفی کنید ؟
خواهش میکنم ! ضروریه

پدرام شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:34 ق.ظ http://www.asklift.com

سلام
میخواستم یه برنامه معرفی کنید که بشه از طریق اون پسورد
admin windows XP رو پیدا کرد
حالا اگر برنامش نیست یه راهی معرفی کنید ؟
خواهش میکنم ! ضروریه

سید تقی شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.kashkool.blogsky.com

میشه یک برنامه ای معرفی کنید که فایلهای screen saver رو بشه به فرمت ویدئویی درآورد و بعدش بتونیم روی سی دی ذخیره کنم؟
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد