Zero Popup Pro 8.0

اینم یه Pop-Up Blocker قوی که خوب جواب میده و با استفاده از این برنامه میتونید دیگه از دست پنجره های تبلیقاتی مزاحم راحت بشید.

Matrix-Download



دانلود کنید


WebZip 6.0.4
دانیال جان بفرما اینم یه برنامه که میتونی با اون کل یه سایت رو دانلود کنی و همه صفحات آن را به صورت آفلاین ببینی.شاید بگین دانلود سایت یعنی چی؟؟ با WebZip  شما میتونین به سرعت و آسونی سایت مورد نظر رو دانلود کنین (سعی کنین که بیشتر نوشته باشه و عکس کمتر . میگم یوقت نرین آدرس یاهو یا گوگل رو بدین که۹۹  سال هم dl  کنین بازم ادامه داره!!)
یعنی بعد از اتصال آدرس سایت  مورد نظررو بدین که خود برنامه زودی میره و شروع میکنه به گرفتن صفحه به صفحه  سایت که بعدا هر وقت بخواین همه  صفحات رواز تو هارد ببینین!! ویژگیهای دیگش اینه که اجازه ی انتخاب رو به شما میده!!یعنی میتونین بگین که فایل های zip  یا exe  یا ... رو نگیره!حتی مقدار دانلود از سایت رو هم میتونین مشخص کنین.

Matrix Download



حجم:  1.13  مگابایت
دانلود کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
سید تقی دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.kashkool.blogsky.com

سلام وخسته نباشید
من دنبال برنامه ای می گردم که یک سایت رو بطور کامل دانلود کنه. حقیقتش من یک سایت خارجی در مورد اموزش sql پیدا کردم و توی صفحه اصلی مطالب درس که بصورت لینک دراومده هست وجود دارد و با کلیک روی هر مطلب وارد صفحه مربوطه میشه. نرم افزاری وجود داره که بتونم کل صفحات را دانلود کنم تا بتونم اونا مطالعه کنم ؟

حامد سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:35 ق.ظ

با سلام خدمت شما و ممنون از سایت خوبتون .......... می خواستم اگه ممکنه برنامه chat fab رو روی سایتتون بزارین ...منتظرم.مرسی

نادر شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام ممنون از این همه برنامه های خوب .این برنامه
piano عزیز این passwort میخواد .باز ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد