بهترین مرورگر دنیا

Opera 7.50 final
بهترین ورورگر اینترنت. اینم نسخه فینالش حتما دانلودش کنید.
سازندگان ، برنامه خود را یک مرورگر سریع ، کاربر پسند وبسیار متنوع تعریف میکنند.نسخه جدید این برنامه تغییرات خوبی داشته وبه عنوان مثال شامل یه خواننده RSS  ، موتور جستجو ، چت IRC  ، برنامه ضد تبلیغاتی و . ..  شده!از قابلیت های جالب این برنامه اینه که به شما اجازه میده در محیط مربوطه یادداشتی بنویسید و یا اون روبرای یک دوست ایمیل کرده و یا برای استفاده در آینده نگهداری کنید.این مرورگر مانند مرورگر های پیشرفته دیگر میتونه چندین صفحه وب رو هم زمان باز کنه.یعنی اون ها رو در سربرگ های مختلف به نمایش بذاره.همچنین این برنامه شامل یک ابزار خوب برای مدیریت پاسورد های شما نیز هست.فکر نمیکنم نیاز به توضیح بیشتری داشته باشه چون تعداد بسیار زیادی از کاربران اینترنت این برنامه رو میشناسند.
Matrix Download
only Opera 7.5 Download  3.4 mg
Download with java     16 mg
serial:
 w-sESrw-UfhAb-bdxDr-tMuhJ-xsJpQ
w-mTxrN-kybnF-vJuhV-7uWhn-vVhjw
w-HhNAs-ipdAj-PjMNv-pfh3C-QyeSN
نوشته شده توسط یاشار

نظرات 19 + ارسال نظر
دوست شما چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.narmafzar.net

از کار جالبت تشکر می کنم و خسته نباشید میگویم . اصلا نباید به نظرها و اینکه ثبت نمی کنند توجه کنی دلیل آن را هم اگر در وب با تجربه باشی می دانی . اما مطمئنا مورد علاقه واقع می شوی . همین که زحمت می کشی ارزش بالائی دارد

پاپیون پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:05 ق.ظ http://papiyoon.persianblog.com

سلام اقا ایول ما بیننده همیشگی وبلاگت هستیم دمت گرم موفق باشی تبادل لینک میکنی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:38 ب.ظ

من ۲۰ تا نظر دادم پس کوشن؟؟؟؟؟؟؟؟حالا مهم نیست مهم وبلاگ باحال و توپ شماس که من همیشه دورادور از زحمات شما فیض می برم...دمتون جیززززززز

علی یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:44 ق.ظ http://http//soratgar.persianblog.com

آقایون سلام از اینکه میبینم کارتون رو با علاقه ادامه میدید خوشحالم . در ضمن با اولین بازدید از این وبلاگ اونو به لیست علائقم اضافه کردم و مطمئن باشید از مشتری های پروپا قرص میشم . اما اگه بعضی وقتا نظر ندادم ناراحت نشین ها آ قربون پسر .

محمد یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:58 ق.ظ

سلام دمت قیلی ویلی کارت خیلی درسته خیلی خوشم اومد دستت درد نکنه دیگه چی بگم ازت ممنونم ان شاالله بتونم جبران کنم .
راستی من یه کامپیوتر دارم که ۲۴ ساعته به اینترنت وصل هست با سرعت بسیار خوب اگه می تونم کمکت کنم بهم بگو چون طراحی سایت بلد نیستم.خیلی آهنگهای زیبا توش دارم که می خوام همه استفاده کنند اگه راهی هست برام ایمیل کن ممنونم ..دوستدار تو محمد

محمد یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:59 ق.ظ

اینم ایمیل ما ما من تماس بگیر ممنونم

رامتین دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:04 ب.ظ

کارت خوبه ادامه بده موفق باشی

رامتین دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:08 ب.ظ

کارت خوبه ادامه بده موفق باشی

من بار اول هست که وبلاگتو میبینم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:58 ق.ظ

خب این شد یه چیزی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:59 ق.ظ

ولی میدونی چیه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:00 ب.ظ

یه خورده دیر عمل کردی!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:01 ب.ظ

خداییش مطالبتون رو با تک دانلود مقایسه کنید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:03 ب.ظ

اشتباه نکن من تک دانلود نیستما!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:04 ب.ظ

ولی خب می تونید به اونجاها برسید!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:05 ب.ظ

موفق باشید!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:07 ب.ظ

خب اینم از نظر که فکر کنم واسه این دفعه بس باشه!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:07 ب.ظ

می تونی سوتی نویس صدام کنی!

محمد شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:10 ب.ظ

من یک نرم افزاری رو می خوام که وقتی توی یاهو مسنجر اسمشو می دیم رمز عبور طرف رو بده. و فیلم شرک۲ رو هم می خواستم برای دانلود

ناصر جمعه 11 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:30 ب.ظ

با عرض سلام ! و تبریک به خاطر این بلاگ با هال و مشتی !
اگه میتونی برا ما برنامهsas که یک زبون برنامه نویسی آماریه رو بذا اینجا دانلود کنیم و هالش رو ببریم!راستی ورژن جدیدش رو می خواما! یعنی ۹دمت گرم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد