Acrobat Reader 6.0 Full

این هم نرم افزاری که چند نفر درخواست میکردند ... برای خواندن فایلهای PDF  که واقعا باید بروی یک سیستم نصب باشه.آخرین ورژن

Matrix Download

حجم:۱۵.۹۳ مگابایت
Download

Create PDF 995

این هم نرم افزاری که همه و همه بدنبالش میگردند ولی پیدا نمیکنند. توسط این نرم افزار میتوانید فایلهای PDF  ایجاد کنید. بعد از نصب این درایور فقط کافی است نوشته خود را در Word  بنویسید و پرینت را بزنید تا از شما آدرسی را برای ذخیره به فایل PDF  بخواهد. به همین سادگی...
اگه تو درست کردن پی دی اف فارسی مشکل داشتین بهتره از برنامه  Adobe Acrobat استفاده کنید البته Adobe acrobat reader & Writer

matrix Download

باید اول درایور و بعد فایل تبدیل کننده را دریافت و نصب کنید.
۱.۳۰  مگابایت
درایور

۳.۱۲  مگابایت
تبدیل کننده

FlipAlbum Professional 5.0

این هم نرم افزاری که یکی از عزیزان درخواست کرده بودند... توسط این نرم افزار میتوانید آلبوم های مختلف  3  بعدی درست کنید که مانند یک آلبوم واقعی ورق بخوره. حتی میتوانید به آلبوم خود موزیک هم اضافه کنید.

Matrix Download

یه نمونه:
Matrix DownloadMatrix Download

۱۳.۳۱  مگابایت
دانلود

بعد از دانلود و دانستن ورژن برنامه کرک را از
اینجا
دانلود کنید

حتما نظر بدید
 
نوشته شده توسط یاشار

نظرات 5 + ارسال نظر
خر دانا جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.khare-dana.persianblog.com

سلام . مرسی از برنامه هایی که گذاشتی - اگه میتونی در زمینه پلاگ این های افتر افکت و پریمیر برنامه ای برای دونلود بذاری ممنون میشم البته به صورت کرک شده و کامل . در ضمن من خیلی توی سایت های کرک و سریال دنبال سریال یا کرک نرم افزار Commotion Pro 4 گشتم ولی چیزی نتونستم پیدا کنم اگه میتونی یه زحمتی بکش و ببین پیدا میکنی . در ضمن اگه بتونی کرک ( نه سریال یا کی جن ) برای پلاگ این فتوشاپ که اسمش هست aurora ورژن ۱.۱۵ پیدا کنی خیلی عالی میشه و ممنون میشم . منتظر دریافت جواب هستم قربانت خدا نگهدارت تا بعد. در ضمن بابت نرم افزار فلیپ مرسی باید چیز عالی باشه دارم دونلود میکنمش . موفق باشی و خدا نگهدارت .

[ بدون نام ] جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.azhamechi.persianblog.com

ای کسانی که دارین این را میخونین .. اگه وقت شد به من هم سری بزنید . میتونید تو قسمت نظرها اسم آهنگ و خواننده آهنگ را بگین و من آن آهنگ را براتون ترجمه میکنم . در ضمن برنامه برای داونلود هم خواهم گذاشت. شهاب
www.azhamechi.persianblog.com

علی چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:44 ق.ظ

دوست عزیز سلام
اولا این برنامه فوق العاده است دستتان درد نکنه
در ضمن در مورد جواب در خواست من در مورد کرک برنامه
vb powerwrap v3.2 خدمتان عرض کنم که
این لینک رو من هم پیدا کرده بودم ولی خرابه
اگه تونستید دانلود کنید ممنون میشم
من که هرچه کردم نتونستم حتی توی سایتش رفتم و عضو شدم حتی اجازه سئوال جواب رو بهم نداد ممنون میشم که کمکم کنید
ممنون از زحمتی که کشیدید و میکشید

اکبری جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:06 ق.ظ

لطفا کرک فلیپ آلبوم ۵ را برای دانلود بگذارید خیلی از خدمات شما ممنون

علی یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ق.ظ

لطفا یک برنامه برای تبدیل آلبوم عکس به سی دی قابل استفاده در ویدیو سی دی معرفی کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد