نگاه کن / تمام هستی ام خراب می شود . نگاه کن ...

سلام دوستان . امیدوارم خوب باشید. یه نگاه که به ارشیو کردم دیدم وبلاگ داره رو به ابتذال می ره . به همین دلیل دوباره دانلود برنامه های تخصصی رو شروع می کنیم.


Audio caller id 1.3
یک برنامه بسیار جابلب که تو وبگردی های امروزم پیدا کردم.یک مزاحم یاب خوب برای نشان دادن شماره فردی که با شما تماس می گیره و ضبط اون در حافظه با کیفیت عالی در ایران.
حجم: ۳۰۰ کیلوبایت
دانلود کنید. 

Matrix Revolutions 3D Screensaver 3.2
اسکرین سیور سه بعدی ماتریکس آخرین نسخه
حجم: ۲.۴۶ مگابایت.
دانلود کنید. 

Windows XP Theme 2.0
شمایل و پوسته های زیبا برای ویندوز ایکس پی
حجم: ۳.۴۷ مگابایت
دانلود کنید. 

Windows Media Player (Windows XP) 9.0
اینم ویندوز مدیای ۹ معروف محصول مایکروسافت کذایی!
حجم: ۹ مگابایت
دانلود کنید. 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:42 ب.ظ

کیرمونی !

سعید پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:46 ق.ظ

سلام دوست عزیز.خواستم بهتون اطلاع دهم که من
Windows XP Theme 2.0
را دانلود کردم و هنگام نصب آنتی ویروس جلوی نصب آن را گرفت و هشدار داد که این یک ویروس میباشد.

شاهین پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:21 ق.ظ

سلام
لطفا و خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید چون از سایت شما خیلی خوشم آمده
من مدتی است که به سایتهای دیگر پیغام می گذارم ولی هیچ نتیچه ای نمی گیرم
امید وارم مرا کمک کنید
من دنبال برنامه ای می گردم که بتوان با آن ۴ فیلم را در یک سی دی جای داد البته فرمت که می کند فقط برای کامپیوتر قابل اجرا است و من فکر کنم این فرمت را میکندDShow(WMV).video.320X240Audi
شما اگر نام برنامه را هم به من بگویید کافیه
خواهش می کنم من را راهنمایی کنیید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد